Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

JANUARY 2014 - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014 ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ - CHI ΕΥΧΕΣ



 2014 - ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


 

Αγαπητοί μου Tai Chi φίλοι!
Φέτος είναι η χρονιά του ελπιδοφόρου αλόγου - συγκεκριμένα του πράσινου ξύλινου αλόγου που ξεκινάει στις 31 Ιανουαρίου!! Μία χρονιά στην οποία καλούμαστε να επιδείξουμε κουράγιο για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της και να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία όταν και όποτε μας παρουσιάζεται. Αλλαγές και προτερήματα θα εμφανιστούν στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και χειριζόμαστε τα πράγματα. Το ξύλινο στοιχείο του αλόγου καταπραϋνει τις συνετές προσπάθειες για βελτίωση και προσωπική πρόοδο.
Χρονιά που μοιραζόμαστε τον ενθουσιασμό μας για κάτι καλύτερο καθώς μας οδηγεί σε καλύτερες εποχές.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο το Εργαστήρι μας έχει αλλάξει μορφή ως προς την δομή των μαθημάτων και την συμμετοχή στα τμήματα του.
Λόγω της αναχώρησής μου στις Η.Π.Α τον Σεπτέμβριο 2013 πραγματοποιήθηκε μία αναμόρφωση της λειτουργίας μας, με τους προχωρημένους μαθητές μου να αποτελούν για το τρέχον έτος το μοναδικό τμήμα που συνεχίζει την άσκησή του υπό την καθοδήγησή μου.
Στα πλαίσια της παραμονής μου στις Η.Π.Α. θα πραγματοποιήσω συνεργασίες με άλλες σχολές και θα συνεχίσω την την προσωπική μου άσκηση αλλά και την διδασκαλία μου σε παιδικά τμήματα και ενηλίκων. Η εμπειρία αυτή θα συμβάλλει στην επέκταση της γνώσης αλλά και στην προσωπική εξέλιξή μου την οποία θα μεταβιβάζω στη συνέχεια στους εκλεκτούς μαθητές μου στην Ελλάδα.

Το τμήμα αυτό συνεχίζει να διατηρεί τα μέλη του και εμβαθύνει στις φόρμες Yang μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι 2014 όπου έχω προγραμματίσει με την επιστροφή μου να γίνουν εντατικά μαθήματα εκπαίδευσης με σκοπό να αναδειχθούν νέοι εκπαιδευτές. Οι νέοι εκπαιδευτές Tai Chi έχουν αποστολή να διδάξουν στα νέα τμήματα του Εργαστηρίου και να συμβάλλουν και να αναπτύξουν τους σκοπούς της σχολής μας.

Επίσης έχουν προγραμματιστεί για το προσεχές Απρίλιο 2014 να γίνουν σεμινάρια επιμορφωτικά στο Εργαστήρι για τους προχωρημένους μαθητές και για αρχαρίους καθώς έχουμε την τιμή να υποδεχτούμε για μία ακόμη φορά τον δάσκαλό μου Luoke Chen από την Ταϊβάν, ο οποίος θα μας επιμορφώσει και θα μας υποστηρίξει με παρουσία του. 
Τον ευχαριστούμε θερμά!!

Η ζωή μας είναι γεμάτη προκλήσεις οι οποίες μας οδηγούν σε νέους δρόμους και σε μονοπάτια τα οποία καλούμαστε να διασχύσουμε ανακαλύπτοντας κάθε φορά ένα μικρό θαύμα που μας περιμένει. 
Η χαρά βρίσκεται πάντα στην ανακάλυψη οτι ο άνθρωπος είναι ευτυχισμένος  όταν μπορεί να μοιράζεται τα θαύματα αυτά με τους συνανθρώπους του.

Αγαπητοί μου μαθητές είμαι υπερήφανη για όλους εσάς και για την εξαιρετική προσπάθεια που καταβάλλεται στην άσκησή σας. 
Είμαστε μαζί στον δρόμο αυτό και το Tai Chi μας ενώνει!

Με απέραντους Chi χαιρετισμούς 
Έμη Χατζηπαναγιώτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου